"Produkty importowane ułatwiają ustawienie produktów francuskich"
Jako kierownik Paris Select, Didier Ioli priorytetowo traktuje francuskie pochodzenie wszystkich swoich produktów, ale nadal musi rozpocząć sezon od produktów importowanych. "Rozpoczęliśmy francuskie Gariguette pod koniec lutego, ale jeśli chodzi o czerwone owoce (maliny, jeżyny, borówki, czarne porzeczki...), sprzedajemy je przez cały rok. Zawsze dajemy pierwszeństwo francuskiemu pochodzeniu wszystkich
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska