Truskawki z Huelvy cieszą się dużym popytem i wysokimi cenami, a susza stanowi dla nich duże wyzwanie.
Kampania truskawkowa rozpoczęła się niedawno w Huelvie, największym europejskim dostawcy owoców jagodowych w okresie zimowym i wiosennym, a wszystkie oczy zwrócone są na niebo, biorąc pod uwagę poważny niedobór wody w okolicy, który może mieć duży wpływ na produkcję, wraz z wejściem w życie ograniczeń w dostępie do wody do nawadniania w 2024 r., jeśli nie spadnie deszcz przed wiosną.
"Mamy

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska