Wspólnie z The Greenery, GPG zorganizowało dwa dni otwarte Von Blackberry
Jeżyny są powszechnie uznawane za najmniejszego gracza spośród czterech głównych segmentów owoców jagodowych. W rzeczywistości statystyki to potwierdzają i pomimo niemal podwojenia globalnej produkcji świeżych jeżyn w ciągu ostatnich dwóch dekad, uprawa ta nadal ma znaczące możliwości wzrostu. Na najbardziej rozwiniętych rynkach światowych sprzedaż świeżych jeżyn stanowi 5-10% ogólnej sprzedaży

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska