"Wysoki popyt na wczesne produkty szklarniowe w marketingu bezpośrednim"
22 maja, mniej więcej w tym samym czasie co w ubiegłym roku, firma ogrodnicza Hoffmann z Dolnego Renu mogła zaoferować pierwsze borówki w tegorocznym sezonie. Świeże domowe produkty z nieogrzewanych szklarni są sprzedawane głównie w sprzedaży bezpośredniej, jak powiedział nam dyrektor zarządzający Stefan Hoffmann. "Oferujemy wczesne borówki w naszych dwóch sklepach w Wachtendonk i Straelen, a także zaopatrujemy inne gospodarstwa
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska