Eksport borówek peruwiańskich spadł o 7% w porównaniu z poprzednim sezonem.
2024-09-27 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W miarę rozwijania się kampanii jagód borówki peruwiańskiej na sezon 2024/2025, zauważa się, że jest ona zgodna z prognozami branżowymi, chociaż pozostaje w tyle za wynikami poprzedniego sezonu. Do 37 tygodnia zostało wysłanych łącznie 44,926 ton jagód borówki do różnych rynków, co oznacza spadek o 7% w porównaniu do sezonu 2023/2024, ale
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem




