Eksport borówek z Gruzji wzrósł o 660% w ciągu czterech lat.
2025-01-02 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Gruzińska Agencja Konkurencji i Ochrony Konsumentów (GCCA) zakończyła swoje badanie ram konkurencji w sektorze borówek, obejmujące okres od 2020 roku do pierwszych dziesięciu miesięcy 2024 roku. To śledztwo zostało rozpoczęte na wniosek lokalnych plantatorów, którzy chcieli ocenić konkurencję.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem




