Każdego miesiąca dzwonimy do kilkuset firm, aby zapytać o ceny. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Holandia: Kampania reklamowa UE dla owoców jagodowych została zatwierdzona - rozpoczęcie nastąpi 1 stycznia 2025 roku.

2024-11-21 15:00
Źródło: Fruitnet.com
Kampania reklamowa ma na celu wzmocnienie rynku wewnętrznego UE dla owoców jagodowych (truskawki, porzeczki, maliny i jeżyny). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości o świeżych owocach jagodowych z UE w celu zwiększenia konsumpcji. Główny nacisk położony jest na

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem