"Jesteśmy zobowiązani do promowania wzrostu borówek poprzez wprowadzanie nowych odmian"
2024-08-26 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Historia Hortifrut, producenta i dystrybutora jagód, sięga wczesnych lat 80. Na nadchodzący sezon borówkowy firma stara się zwiększyć wzrost dzięki nowym genetykom. Oto, co powiedział agronom i dyrektor generalny firmy, Osvaldo Erbetta: "Jesteśmy zaangażowani w
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



