"Nakładanie się kampanii mango, borówki i winogron sprawia, że logistyka jest narażona na presję"
2024-12-05 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Peruwiańskie winogrona mają wyjątkowy rok na rynku międzynarodowym, osiągając rekordowe ceny pomimo wielu wyzwań logistycznych, z którymi sektor się boryka. Czynniki takie jak niedobór owoców w Europie i rosnące zapotrzebowanie w Stanach Zjednoczonych odegrały kluczową rolę w tym sukcesie.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem




