Aldi ujawnił kolejne obniżki cen
Freshippo z Alibaby pokazuje, jak wykorzystuje technologię do walki ze zmianami klimatu na COP28
Freshippo pomaga rolnikom uprawiającym brzoskwinie zmniejszyć straty spowodowane klęskami żywiołowymi i zwiększyć przychody o 168 USD/mu. Pomagając powstrzymać wkraczającą pustynię, firma Freshippo otworzyła 200-milionową bazę organiczną na pustyni Ulan Buh w Mongolii Wewnętrznej. W zeszłym roku zebrano tam 400 000 dyń.
Źródło: alizila.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie