AMI: Nektarynki i brzoskwinie reklamowane później niż w ubiegłym roku
Rozpoczyna się sezon śródziemnomorskich brzoskwiń i nektaryn. Niskie opady deszczu i wysokie temperatury wpływają na produkcję i wielkość kalibru w hiszpańskich regionach upraw. W związku z tym sezon promocyjny owoców pestkowych w niemieckim handlu detalicznym żywnością rozpoczyna się z opóźnieniem.
W bieżącym 20. tygodniu dyskonty zwiększają skalę z
.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Brzoskwinie