"Będziemy mieć 50 000 drzew pestkowych z gołymi korzeniami, a w przyszłym roku spodziewamy się podwojenia tej liczby".
Viveros Hernandorena rozpoczęła rok 2024 z kampanią sprzedaży roślin owoców pestkowych, spodziewając się osiągnąć w tym roku 200 000 roślin, z czego 25% będą stanowiły rośliny z gołym korzeniem, nowy format handlowy dla tej szkółki, który pozwala im oferować tę samą jakość i niezawodność odmian po bardziej konkurencyjnych cenach.
"To będzie nasz pierwszy rok ze znaczącym

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie