Coraz więcej regionów Hiszpanii przystępuje do kampanii marketingowej owoców pestkowych.
2024-04-22 11:00
Źródło:
Fruitnet.com
Kampania marketingowa „Buenas hasta el hueso” (Dobre aż do kości) promująca owoce pestkowe powraca w 2024 roku i jest większa niż kiedykolwiek. Inicjatywa, uruchomiona przez Związki Rolniczo-Spożywcze Hiszpanii oraz regionalne federacje z Aragonii, Katalonii, Wspólnoty Walenckiej i regionu Murcji w zeszłym roku, teraz liczy.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Brzoskwinie
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem