Dobra sprzedaż i wysokie ceny hiszpańskich gruszek i śliwek
Kampania hiszpańskich owoców pestkowych kończy się już z dobrymi wynikami. Niedobór śliwek Angeleno przekłada się obecnie na wysokie ceny tego produktu. To samo można powiedzieć o gruszkach Williams i Abate Fetel, ze względu na spadki zbiorów we Włoszech.
"Pomimo problemów spowodowanych suszą w niektórych obszarach produkcji, hiszpańska kampania gruszkowa przyniosła bardzo dobre wyniki
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie