Jagody wprowadzone na wierzch owoców pestkowych
Dla "Domenico Laghi", historycznej firmy handlowej z siedzibą w Forli, kampania morelowa, brzoskwiniowa i nektarynkowa rozpoczęła się dobrze, z dobrym popytem zarówno z Włoch, jak i z zagranicy. "Popyt jest żywy, ale ilości nie są zbyt duże, więc nie ma szczególnych problemów ze sprzedażą, a ceny są mniej więcej zgodne z oczekiwaniami", wyjaśnia właścicielka Jenny Ghiddi.
The

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie