Kampania „Dobre aż do szpiku” rośnie dzięki smakowi i zdrowym właściwościom jej owoców jako głównym bohaterom.
2024-04-18 00:00
Źródło:
Fruittoday.com
Rodzina „Dobre aż do szpiku” powraca. Kampania ta w 2024 roku zyskuje nowych członków, prowadzonych przez dwóch wyraźnych bohaterów: smak i zdrowy charakter ich brzoskwiń, nektarynek, moreli, śliwek i wiśni.
Fruittoday.com

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Brzoskwinie
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem