Nietypowa kampania włoskich owoców pestkowych wpłynęła również na firmy zajmujące się pakowaniem
Nietypowy początek obecnej kampanii owoców pestkowych sprawił, że rolnicy spodziewali się, że w tym roku coś pójdzie w złym kierunku, ze względu na szereg czynników klimatycznych i społeczno-ekonomicznych, które przyczyniły się do chaosu na rynkach. Jednak to cały łańcuch dostaw, w tym firmy pakujące, odczuł ten cios.
Przeanalizowaliśmy sytuację z

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie