Nowy europejski partner dla śliwek Lovita
Po przystąpieniu Apifood, Vergers Cancel, Boyer i Le Vieux Pointet z Francji do projektu Lovita®, a także Fruites Font z Hiszpanii w 2021 r., przyszła kolej na Portugalię, która dołączyła do klubu wraz ze specjalistycznym producentem-dystrybutorem owoców pestkowych Timóteo. Partnerstwo to zostało ogłoszone 5 października na targach Fruit Attraction. Jest to kluczowy rok dla śliwki o czerwonym miąższu, w kształcie serca, która oprócz

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie