"Osiągnęliśmy 70% naszego potencjału w uprawie moreli."
2024-04-15 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Anthony Oboussier, szef firmy EARL Les Chambres z siedzibą w departamencie Drôme, podsumowuje kampanię brzoskwiniowo-nektarynkową i morelową z 2023 roku oraz przedstawia swoje pierwsze wrażenia dotyczące nadchodzącej kampanii z 2024 roku. Anthony Oboussier produkuje brzoskwinie, nektarynki i morele na około 20 hektarach.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



