"Potencjał zbiorów oznakowanych produktów jest znacznie większy niż w ubiegłym roku".
49 ton moreli i 29 ton brzoskwiń i nektaryn Red Label: to ilości sprzedane w ubiegłym roku, co jest sporym osiągnięciem. W 2020 r. sprzedaż moreli i brzoskwiń/nektaryn wyniosła odpowiednio nieco poniżej 9 i 4,5 tony. Wyniki te są "bardzo zachęcające", według Anne-Lise Chaussabel, doradcy ds. sadownictwa w Izbie Rolniczej Drôme. "Ten trend pokazuje

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie