"Produkcja hiszpańskich owoców pestkowych coraz częściej trafia w ręce większych i bardziej profesjonalnych firm"
Kampania owoców pestkowych w 2023 roku już się rozpoczęła w najwcześniejszych obszarach Hiszpanii. Chociaż w ubiegłym roku nastąpiła redukcja o ponad 30% w hiszpańskiej produkcji owoców pestkowych, w tym roku wolumeny i jakość wracają do normy, pomimo faktu, że zbiory nadal pozostaną nieco poniżej potencjału produkcyjnego ze względu na wpływ przymrozków w najwcześniejszych obszarach Murcji i Badajoz, jak
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie