Republika Południowej Afryki rozpoczyna nową kampanię marketingową owoców pestkowych w Wielkiej Brytanii
Południowoafrykański przemysł owoców pestkowych rozpoczyna w styczniu nową kampanię w Wielkiej Brytanii, mającą na celu zarówno zwiększenie widoczności swoich produktów dla konsumentów, jak i przywrócenie zaufania handlu do kraju jako głównego źródła półkuli południowej.
Kampania będzie obejmować szeroko zakrojone działania w sklepach w nadchodzących miesiącach, aby zapewnić, że południowoafrykańskie owoce pestkowe wyróżniają się na półce sklepowej, ze szczególnym naciskiem
>
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Brzoskwinie