Rok od założenia Konsorcjum na rzecz ochrony ChOG Leonforte Grochów
W ciągu pierwszych 12 miesięcy swojego istnienia Konsorcjum Ochrony Brzoskwini ChOG Leonforte, które reprezentuje około 92% upraw tego owocu z Chronionym Oznaczeniem Geograficznym, przeprowadziło działania, które miały głównie charakter promocyjny. Nawiązano kontakty z instytucjami lokalnymi i krajowymi, w tym z Konsorcjum Sycylijskich Nazw Pochodzenia (DOS).

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie