Royal patrzy w przyszłość na pozytywną kampanię owoców pestkowych
Hiszpański Royal powiedział, że przewiduje silny początek kampanii 2023. Zimny zryw w styczniu i lutym opóźnił początek sezonu w porównaniu z wcześniejszymi kampaniami, ale sucha, gorąca pogoda w marcu pozwoliła na optymalne dojrzewanie - informuje firma z Sewilli.
Royal powiedział, że spodziewa się zebrać owoce najwyższej jakości, które spełnią oczekiwania rynku i zadowolą
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Brzoskwinie