Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Rozpoczęła się kampania brzoskwiniowa Melocotón de Calanda

2023-08-22 00:00
Źródło: Freshplaza.com

Zbiory najwcześniejszych odmian brzoskwiń DO Melocotón de Calanda w Caspe już się rozpoczęły. Producenci spodziewają się zebrać 4,5 miliona kilogramów brzoskwiń w tej kampanii, podwajając produkcję z 2022 roku.

Jednak ostateczna ilość będzie zależeć od pogody, ponieważ burze mogą jeszcze zepsuć owoce, które są już dojrzałe na drzewach, stwierdził Samuel Sancho, prezes DO Melocotón de Calanda.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Brzoskwinie

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem