"Rynek koncentruje się na Lleidzie w czasie, gdy w Europie rośnie konsumpcja owoców pestkowych".
Kampania nektarynkowa rozpoczęła się już w hiszpańskiej prowincji Lleida. Robi to ze znacznym wyprzedzeniem, w kampanii, w której region spodziewa się odzyskać swój potencjał produkcyjny.
"Wszystko dzieje się bardzo wcześnie. Zbiory rozpoczynają się 10-15 dni wcześniej w porównaniu do ubiegłego roku, kiedy to byliśmy już tydzień przed poprzednimi latami", mówi Rodrigo Masip, z
Hiszpańskiego Urzędu ds.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie