"Spodziewamy się dobrej sprzedaży kaki, biorąc pod uwagę, że nie będzie dużej podaży"
Kampania Bright Red Kaki rozpoczyna się już w Hiszpanii, gdzie oczekuje się, że zbiory będą znacznie niższe od pierwszych prognoz ze względu na wpływ niekorzystnej pogody i szkodników. Kaki, wraz z owocami cytrusowymi, ma zastąpić owoce pestkowe w supermarketach.
"Pierwsze szacunki dotyczące zbiorów wskazywały, że w tym roku będziemy mieli normalną produkcję po prawie
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie