Spółdzielnie promują spożycie owoców pestkowych
Spółdzielnie produkujące owoce pestkowe, głównie brzoskwinie, nektarynki, morele, śliwki, brzoskwinie płaskie i wiśnie, rozpoczęły w najbliższą środę, 3 maja, kampanię "Dobre dla pestki", której celem jest promowanie ich spożycia i upowszechnianie ich zalet jako źródła witamin i zdrowia.
Tak więc owoce sezonowe są bohaterami tej inicjatywy,
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Brzoskwinie