Włochy już skupiają się na winogronach ze względu na rozczarowującą sprzedaż owoców pestkowych
Już przed otwarciem sezonu 2023 było jasne, że włoska kampania owoców pestkowych będzie anomalna pod względem ilości, jakości i sprzedaży, ale tak małe zainteresowanie włoskim produktem w Europie było czymś, czego plantatorzy i handlowcy nie przewidzieli.
Claudio D'Alba, dyrektor generalny Plantis Group, firmy z siedzibą w południowej
Włoszech.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie