Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Brzoskwinia płaska stała się ekskluzywnym i dość powszechnym owocem.

2024-06-12 00:00
Źródło: East-fruit.com
Popularność brzoskwiń płaskich znacząco wzrosła w ciągu lat, pomimo początkowych postrzegań owocu jako nieatrakcyjnego i zniekształconego - mówi Aysel Oguz, Dyrektor Handlowy tureckiego producenta i eksportera świeżych produktów rolnych Anadolu Etap. „Zazwyczaj sezon na owoce pestkowe, w tym

Więcej. Przejdź do artykułu

East-fruit.com
East-fruit.com

EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej. 


Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.

Zobacz więcej: z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem