"Doceniamy poprawę na rynku"
2024-08-06 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Francuskie morele wchodzą w ostatnią część kampanii marketingowej w dość korzystnym kontekście. Jeśli chodzi o brzoskwinie i nektarynki, zbieranie plonów również dobiega końca. Kampania z 2024 roku na pewno była wcześnie rozpoczęta. Morele: dość zrównoważony rynek przez cały sezon. Dostawy ostatniej...
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



