Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Kampania reklamowa brzoskwiń i nektarynek z regionu Romagna PGI rozpocznie się 27 czerwca.

2024-06-14 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Po co najmniej trzech latach trudności produkcyjnych, Konsorcjum Ochrony i Wzmacniania Brzoskwiń i Nektarynek PGI z regionu Romagna oficjalnie rozpocznie kampanię handlową 27 czerwca 2024 roku podczas wydarzenia startowego w Cesenatico, Muzeum Morskim, o godzinie 10:00. Kampania na rok 2024 rozpoczyna się.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem