Prezentacja kampanii IGP Brzoskwinia z Cieza na 2024 rok Wprowadzenie: - Krótka historia IGP Brzoskwinia z Cieza - Cel kampanii na 2024 rok Cele kampanii: 1. Promocja unikalnego smaku i jakości brzoskwiń z Cieza 2. Zwiększenie świadomości konsumentów na
2024-06-26 00:00
Źródło:
Fruittoday.com
Manuel Ruiz, prezes Oznaczenia Geograficznego Chronionego Melona z Cieza, przedstawił nową kampanię produkcji, handlu i promocji odmian melona zbieranych pod Oznaczeniem. Akt prezentacji odbył się w
Fruittoday.com

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem