Rodzina, która wierzy w PGI Brzoskwinie z Werony
2024-06-25 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
"Alice powiedziała: 'Wierzymy w brzoskwinie PGI z Werony, ponieważ mogą one naprawdę stanowić znak rozpoznawczy wśród krajowych i zagranicznych owoców sprzedawanych we Włoszech. Dzięki promocji La Grande Bellezza Italiana (LGBI) mamy nadzieję, że produkty z Werony odzyskają dawny blask'."
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



