Zrozpaczanie francuskich producentów owoców pestkowych - nadchodzące dni są "decydujące".
2024-06-24 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
W swoim komunikacie wyjaśniają, że marketing wielu letnich produktów został zahamowany przez połączenie niekorzystnych okoliczności. Niezwykłe warunki pogodowe, spadek siły nabywczej, niestabilna polityka - to wszystko czynniki, które wpłynęły na sprzedaż letnich owoców.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem