Ailimpo łączy siły z Aprifelem i Fruit Union dla nowej kampanii marketingowej.
2024-05-10 13:00
Źródło:
Fruitnet.com
Ailimpo ponownie połączyło siły z francuską agencją producentów Aprifel oraz polskim stowarzyszeniem owoców i warzyw Fruit Union, aby rozpocząć nową trzyletnią kampanię marketingową mającą na celu promowanie korzyści z spożywania cytryn i grejpfrutów oraz zachęcanie do regularnego uprawiania sportu.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Cytryny
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem