Była to skomplikowana kampania cytrynowa z 20% mniejszą produkcją
Według José Antonio Garcíi Fernándeza, dyrektora Międzybranżowego Stowarzyszenia Cytryn i Grejpfrutów, kampania cytrynowa zakończyła się produkcją 1 miliona ton, czyli o 20% mniej niż w ubiegłym roku.
Wśród innych czynników, spadek produkcji był spowodowany zmniejszeniem zbiorów, co z kolei doprowadziło do zmniejszenia liczby kilogramów na hektar, powiedział. W ramach tego "złożonego scenariusza",

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cytryny