Cytryny dla badań nad cytrusami: sprzedawcy detaliczni dołączają do akcji
W tym roku powraca inicjatywa Lemons for Research, projekt Fondazione Umberto Veronesi Ets realizowany w wyłącznym partnerstwie z Citrus l'orto italiano. Owoce cytrusowe będą dostępne w supermarketach sprzedawanych w specjalnych siatkach wyróżniających się markowymi opakowaniami i, w wielu przypadkach, dedykowaną komunikacją. "Projekt", wyjaśnia Citrus, "ma

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Cytryny