Lemons for Research doczekało się ósmej edycji
Od 3 do 16 marca 2024 r. sycylijskie cytryny (odmiana primofiore) będą sprzedawane w 500-gramowych siatkach w supermarketach, hipermarketach i dyskontach w całych Włoszech, które wezmą udział w inicjatywie. Dwa euro to cena każdej siatki, z czego Citrus l'Orto Italiano przekaże 40 centów na rzecz Fondazione Umberto Veronesi w celu sfinansowania badań. Inicjatywa jest również wspierana przez
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Cytryny