Lidl: cytryny na badania dostępne w sklepie
2023-02-28 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Drugi rok z rzędu,
Lidl Italia odnawia swój udział w inicjatywie Lemons for Research, projekcie Fondazione Umberto Veronesi, który przez lata finansował roczną pracę 38 badaczy. Nieprzypadkowo wybrano cytrynę, ponieważ jest ona bogata w witaminę C i fitochemikalia o właściwościach przeciwutleniających, wpływających na>Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Cytryny
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem