"Nasz tonaż limonek stale rośnie"
Limonki długo były uważane za egzotyczny produkt zarezerwowany głównie do koktajli, ale obecnie są powszechnie stosowane w kuchni. "Limonki coraz częściej można znaleźć w koszyku zakupowym francuskich konsumentów. Produkt ten rozwijał się we Francji i obecnie zajmuje centralne miejsce w naszej ofercie" - wyjaśnia Anaïs Fauchille, product manager w Kissao.
Brazylia, dominująca
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cytryny