"Nasze cytryny są dostępne również latem"
"Kampania "Limone dell'Etna IGP" jest powolna i boryka się z dużymi trudnościami: ceny są niskie również ze względu na produkty sprowadzane z zagranicy po cenach, które nie pokrywają nawet kosztów produkcji", informuje Francesco Leotta, prezes sieci biznesowej Etny. "Obecnie mamy do czynienia z ostatnią częścią kampanii komercjalizacji Primofiore, którą spodziewamy się zakończyć w...
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cytryny