"Obecnie brakuje czynników, które sprzyjały importowi"
"Jednym z aspektów, z jakimi mamy obecnie do czynienia na rynku, jest promowanie produktów krajowych zamiast importowanych ze względu na wzrost kosztów we wszystkich krajach producenckich na świecie. Mowa tu o papryce, truskawkach, cytrynach, pomarańczach i gruszkach" - informuje Giuseppe Galluccio (na zdjęciu), założyciel i kierownik sprzedaży w firmie Gruppo La California, działającej przy Centro
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cytryny