"Popyt na cytrynę nie wzrósł, mimo że podaż jest niższa o prawie 20%"
Tegoroczna podaż cytryn jest niższa niż zwykle ze względu na niekorzystne warunki pogodowe w okresie kwitnienia i rozwoju owoców. Pomimo tego, sprzedaż hiszpańskich cytryn pozostaje w stagnacji od początku 2023 roku.
Styczeń jest zawsze trudnym miesiącem dla sprzedaży wielu produktów, problem ten wydaje się rozprzestrzeniać na luty, według Międzybranżowego Stowarzyszenia ds. Cytryn

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cytryny