Pudełko zawierające 4 cytryny jest już bardzo popularne
Kampania cytrynowa Limorè jest w pełnym rozkwicie po tym, jak spółdzielnia zdecydowała się opóźnić zbiory o ponad 20 dni, aby wszystkie owoce mogły osiągnąć odpowiednią klasę i kolor.
Pod koniec grudnia wprowadzono nowe rozwiązanie opakowaniowe: pudełko z uchwytem zawierające cztery owoce, które otrzymuje pozytywne opinie od operatorów.
Pietro Buongiorno, prezes Consorzio Produttori

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cytryny