"To prawdopodobnie dobry moment, aby zastanowić się nad wpływem nowych nasadzeń cytryn".
Druga część kampanii cytrynowej Fino w Hiszpanii oficjalnie się rozpoczęła, a według Międzybranżowego Stowarzyszenia Cytryn i Grejpfrutów (Ailimpo) producenci są pod presją podaży w miejscu pochodzenia, a ich głównym celem jest teraz osiągnięcie zysku.
"Należy zauważyć, że znajdujemy się w typowej styczniowej sytuacji, wychodząc z "Bożego Narodzenia".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cytryny