Trudna kampania dla włoskich cytryn
Rynek cytryn doświadcza globalnego spowolnienia, z popytem i konsumpcją ze strony głównych detalistów na najniższym poziomie w historii. Nawet inicjatywy promocyjne po okazyjnych cenach nie są w stanie odciążyć producentów. Paradoksalnie, w takim kontekście, jedynym rynkiem zbytu wydaje się być obecnie sprzedaż cytryn do...
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cytryny