"Trudno bronić cen pomarańczy, które rekompensują ich wysokie koszty produkcji i mogą konkurować z pomarańczą egipską"
Kampania hiszpańskich cytrusów wchodzi już w końcowy etap. Generalnie producenci uzyskali w tym roku dobre ceny, a firmom trudniej było uzyskać zyski. Kampania mandarynek jest już prawie zakończona. Sprzedaż pomarańczy jest trudna ze względu na jej wysoką cenę na polu, a cytryna Verna ma być krótsza.
"To delikatny moment dla sprzedaży pomarańczy.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cytryny