Każdego miesiąca dzwonimy do kilkuset firm, aby zapytać o ceny. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

"Widzenie to Węszenie": Jak obrazy mogą wpływać na sprzedaż produktu

2024-06-04 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Zachary Estes podkreśla badania wskazujące, że obrazy zapachowych przedmiotów mogą wywołać związane zapachy w umysłach konsumentów, wpływając na ich decyzje zakupowe. Ten fenomen, nazwany "poczuwanie zapachu" (ang. smellising), sugeruje, że wizualne sygnały, takie jak obrazy cytryn lub ziaren kawy, mogą skutecznie...

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem