"Planujemy wyeksportować 1,3 miliona skrzynek wiśni i wysłać około 300 kontenerów do Chin".
Wyhodowanie i wysłanie 1,3 miliona skrzynek wiśni w około 300 kontenerach z Chile do Chin może wydawać się łatwą częścią. Zbudowanie marki, marketing i sprzedaż konsumentom w Chinach to zadanie dla Greenvic i ich partnera Agrovision. Poprzez markę Viconto wprowadzają na rynek i sprzedają chilijskie czereśnie z chińskim partnerem detalicznym, z ogromnym brandingiem na budynkach i
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Czereśnie